top of page

CERVESA DE BARRIL - PROJECTE SINGULARS


El mercat de la cervesa està dominat per les grans cerveseres industrials. Fins aquí res nou en el nostre anàlisi. Tanmateix, en els últims anys (nou anys si parlem de Cervesa Cornèlia) hem fet un foradet de mercat en el consum de cervesa en ampolla. La situació és més complicada quan parlem de cervesa a doll o en barrils.


Per això, des d’aquest any estem portant a terme un projecte per a desenvolupar la venda de cervesa artesana en barrils a establiments de restauració de la nostra comarca amb la col·laboració del Projecte Singulars 2022 del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya. L’objectiu d’aquest projecte és desenvolupar la venda de cervesa artesana en barrils a fi de reduir la despesa en envasos, fomentar la reutilització i reduir la despesa de combustible movent formats d’envasos més grans. Aquesta iniciativa requereix d’empenta per part de les productores, però també per part de la restauració que implica apostar per productes de proximitat amb valor afegit i apostar per l’autonomia respecte als proveïdors.




 

Comments


Destacats
Recents
Search By Tags

© 2023 Cervesa Cornèlia SCCL

  • Instagram - White Circle
  • Facebook Clean
  • Twitter Clean

POLÍTICA DE PRIVADESA -  Si faciliteu les vostres dades personals a Cervesa Cornèlia SCCL, aquestes seran tractades d'acord amb l'article 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.

bottom of page